نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور
تعداد بازدید 66
نویسنده پیام


ارسال‌ها : 10
عضویت: 15 /5 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 15
شناسه یاهو: Sajjad.IranianPatogh
██ قوانین پایه و کلی سایت ایرانیان پاتوق ██
بسم الله الرحمن الرحیم


قوانین سایت ایرانیان پاتوق به شرح ذیل می باشد :


1- سایت ایرانیان پاتوق در راستای شادمانی مردم و بالابردن سطح آگاهی شما در مسائل حیاتی فعالیت میکنند و محتوای این سایت با قوانین اسلام و ایران همخوانی میکند . پس لطفا از زدن تاپیک هایی که با شئوئات اسلامی مغایرت میکند پرهیز نمایید .


2-درصورتی که تاپیک های خود را در بخش مربوطه به عمل نیاورید طی یک تذکر برای بار بعدی اخطار خواهید گرفت .


3- درصورتی که مطلبی را از سایتی کپی میکنید منبع را ذکر نمایید . درصورت اعتراض مدیر سایت منبع ضمن حذف تاپیک شما اخطار خواهید گرفت .


4- درصورتی که فایلی را داخل انجمن برای دانلود به اشتراک میگذارید و یا داخل همین انجمن پیوست میکنید ، پسوردی روی فایل نگذارید . در صورت عدم رعایت این مطلب طی دو تذکر اخطار خواهید گرفت .


5- قرارگیری عکس و والپیپر درصورتی که حجم آن ها مناسب است باید به صورت مستقیم باشد و از آپلود آن ها داخل فایل زیپ یا رار و ... پرهیز کنید . رعایت این قانون صلاحیت مدیریت را برای ما تاکید می کند .


6- از درج عنوان هایی که هیچ ربطی به محتوای تاپیک ندارد و تنها برای جذب کاربر است خودداری کنید . در صورت عدم رعایت این مطلب درون همان تاپیک متوجه عنوانتان میکنیم تا آن را اصلاح کنید . عدم اصلاح عنوان شما را با اخطار مواجه میکند .


7- برای تشکر از دکمه ی تشکر استفاده کنید . رعایت این مطلب نشان دهنده ی قانون مداری شماست .


8- از درج جملاتی همانند " تشکر یادت نره " یا "نظر بدید" اجتناب نمایید . عدم رعایت این مطلب طی دو تذکر شما را با اخطار مواجه میکند .

9- مسائل شخصی ، اختلافات و ... را درون پیام خصوصی حل کنید . و در این رابط تاپیک نزنید . در صورت این کار بدون تذکر اخطار دریافت میکنید . اگر تاپیکی در این مورد بزنید قفل خواهد شد .

10- در صورتی که در حل اختلافات ، شکایات ، مشکلات و ... خود با دیگر کاربران ناتوان بودید به مدیریت پیام خصوصی دهید و یا از طریق ارتباط با ما اقدام کنید .

11- در صورتی که قصد دارید ایرانیان پاتوق را ترک کنید در صورت دلخواه میتوانید تاپیک خداحافظی بزنید . اما تنها شرط آن این است که یک رده بالا تر از کاربر معمولی باشید . درصورت رعایت نکردن این قانون بدون تذکر اخطار میگیرید .

12- استفاده از شکلک های انجمن آزاد است و هیچ منعی ندارد .

13- استفاده از هر عکسی به عنوان آواتار به جز عکس های مستهجن آزاد است .

14- استفاده از هر عکسی در امضا کاربری باید حجم آن کمتر از 50 کیلوبایت باشد . درصورت مشاهده بیش از این حجم طی چند تذکر اخطار خواهید گرفت .

15- زدن تاپیک هایی که تاپیک هایی جامع مختص به آن ها وجود دارد جایز نیست . و در صورت عدم رعایت طی دو تذکر اخطار دریافت خواهی کرد و تاپیکی که مطرح کردید حذف خواهد شد .

16- اگر در تاپیکی با بی احترامی کاربری مواجه شدید از بحث با آن شخص درون تاپیک پرهیز کرده و موضوع را در ارتباط با ما و یا پیام خصوصی به مدیریت مطرح سازید . در غیر این صورت به جای اخطار دادن به کاربرخاطی به شما اخطار خواهیم داد .

17- زبان کشور پارسی است لطفا انگلیسی تایپ نکنید . در غیر این صورت مستقیما اخطار خواهید گرفت . ( دلیل اخطار مستقیم ، توهین به خط شیرین پارسی است ولی اگر در پایان مشکل از ویندوزتان باشد عذر پذیرفته است )

18- ناسزا گویی مستقیما اخطار دارد .

19- درصورتی که داخل تاپیکی تبلیغ نمایید ، ضمن حذف تبلیغ تذکر داده میشود و در صورت تکرار اخطار خواهید گرفت .

20- و در پایان درصورتی که هر یک از این قوانین توسط مدیریت نیز رعایت نشود اعتراض خود را به همراه مدرک (به صورت عکس) درون بخش انتقادات و پیشنهادات قرار دهید . تا به مدیریت نیز اخطار داده شود .

به مدیریت میگویند با مدیریت جمله بساز :

مدیریت افرادی را که صلاحیت مند برای مدیریت هستند برای مدیریت برمیگزینند و درخواست مقام مدیریت ممنوع است .


شنبه 19 مرداد 1392 - 19:27



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



پرش به انجمن :



تماس با ما | ██ قوانین پایه و کلی سایت ایرانیان پاتوق ██ | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | پیوند سایتی RSS | مترجم قالب